Levelek Aisikának

Dalok a lelkemből

2016. augusztus 28. 13:00 - aL(ias)Ex

Dalok a tizenharmadik születésnapodra

 

Ma van a tizenharmadik születésnapod, ma erre emlékezem. Eszembe jut, hogy mennyire örültem a születésednek. Lehetőséget kaptam arra, hogy kiéljem apai szeretetemet. Otthon maradhattam veled, ezért talán egyik gyerekemet sem füröszthettem és pelenkázhattam annyit, mint éppen téged. És később rengeteget etethettelek is. Vihettelek levegőzni.

A fénykép, amit ide beillesztek, a legkorábbi kép, amellyel rendelkezem rólad. Papírkép nálam nem maradt egy sem, hisz úgy jöttem el otthonról, hogy dolgozni megyek. Ez volt az útlevélképed. Az ölemben ültél, úgy készült, hogy a kamerával szembe tudjál nézni. Kicsit megszeppentél ugyan, de a kép szerintem nagyon jól sikerült. Pontosan ilyen voltál, ilyen nagyszemű.

aisa_lea_borotai.jpg

Az útlevélképed

 

Mindig volt vágyam arra, hogy énekeljek neked. De mivel bölcsődalokat nem ismerek, énekeltem mindent, ami eszembe jutott. Leginkább népdalokat. Azt a kettőt illesztem ide be, amit leggyakrabban énekeltem neked, a „Csillagok, csillagok” és „A csitári hegyek alatt című dalt. Ez utóbbi ritmusa kissé diszkósított, én lassabban szoktam énekelni.

 

 

Amikor énekeltem neked, akkor a szemembe néztél, és könnyű volt etetni, mert ritmusra tátottad a szácskádat. Nem győztem pakolni bele a bébipapit. Persze biztos nem emlékszel rá, de nagyon szeretted a tököt és a spenótot, meg a barackot.

Képzeld, egyszer éjjel arra ébredtünk, hogy hangosan skálázol: dó-re-mi-fá-szó-lá-ti-dó, meg vissza, többször egymás után. Csak csendben figyeltünk, és hang nélkül kacagtunk Anyával! Innen tudom, hogy a zenei hangok tényleg egyetemes dolgok, mert téged senki nem tanított skálázni. Próbálgattad a saját hangodat. A nevét persze nem tudtad a hangoknak, úgy ejtetted ki őket, hogy ááá-ááá-ááá… Én meg nagyon büszke voltam magamra. Most is nevetek, ha erre gondolok.

Na, ettől az emléktől most nagyon jól érzem magamat! Boldog születésnapot kívánok neked távolról is!

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alex-levelek-aisikanak.blog.hu/api/trackback/id/tr2611657250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aL__Ex 2016.09.24. 21:29:39

Ha a fényképedet nézem, csupa szem kisgyerek voltál. Élvezet volt a szemedbe nézni!
süti beállítások módosítása